It's alive! Again!

Publicerad 2013-11-20 14:04:05 i The Killing,

Hurra, nu är det klart att Netflix ser till att det kommer en fjärde, och troligtvis sista (men vem vågar lova, den här serien har lagts ner och återuppstått flera gånger redan), säsong av den amerikanska varianten av danska Brottet, The Killing. Jag skäms lite över att berätta detta, men jag har inte sett den (troligtvis fantastiska) danska förlagan och för mig kan ingen längre ersätta (fast de ju var tvåa på bollen) Joel Kinnaman och Mireille Enos i huvudrollerna, så jag kommer nog aldrig göra det heller. Därför är jag förstås väldigt glad för den här nyheten. Tack Netflix!
 
/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om TV-serier, som drivs av frilansjournalisterna Helena Skoog och Emilie Cederquist. Maila oss gärna på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela