Hart of Dixie – Joel och Lemonade

Publicerad 2013-10-17 17:02:00 i Hart of Dixie,

***SPOILERVARNING***
Som svar på Emilies fråga vill jag börja med att prata lite om Joel. Fina, intellektuella, töntiga, allergiska, optimistiska Joel. Älskar Zoes nye pojkväns intåg i Hart of Dixie, som en meterosexuell motpol till alla småstadsevent och interna konflikter. Och jag håller med dig, Em, jag vill också veta hur det här gick till egentligen. Efter alla turer med Wade – hur hamnade Zoe till slut här?
Eller till slut är väl fel uttryck, tills vidare nog mer troligt. 
 
Är också lite hoppfullt nyfiken på turerna kring Lemonade och hann tänka "vad tråkigt att det var Meatball, det hade varit roligare med någon vi känner som typ… Wade!" innan hela hittepårelationen snurrades igång. Jag tror nog att det kan bli något mer än hittepå, motvilliga kärlekspar på tv (Veronica och Logan! Chuck och Blair!) är något av det bästa jag vet.
 
/Helena
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om TV-serier, som drivs av frilansjournalisterna Helena Skoog och Emilie Cederquist. Maila oss gärna på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela