HIMYM - Säsong 9

Publicerad 2013-10-23 09:44:00 i How I Met Your Mother,

 
Okej, vi måste snacka lite om sista säsongen av How I Met Your Mother. Som Helena skrev tidigare så går serien verkligen på knäna just nu. 
 
***SPOILERVARNING!***
 
När jag såg första avsnittet som börjar med rubriken "55 timmar till bröllopet" tänkte jag att "kul, ska vi äntligen få se Barneys och Robins bröllop?". Svar nej. Precis som vanligt drar HIMYM ut på saker i hundra avsnitt. När avsnitt sex börjar med rubriken "45 timmar till bröllopet" tänker jag:
 
1. Hallå, ska hela säsongen utspela sig under Barney och Robins bröllop?! Var detta det roligaste ni kunde komma på? Jag hoppas att det väntar ett värdigt slut någonstans framöver. 
 
2. Ska Marshall spendera 24 avsnitt i en bil?
 
3. Vi har sett mamman nu. Det är henne vi har väntat på. Ge oss mer av mamman! Nu!
 
4. Efter att ha väntat på mamman i åtta säsonger måste jag se klart den här för att känna att det inte är helt bortkastad tid – snälla ge mig en anledning att se avsnitten som leder fram till finalen! 
 
Vad tycker ni? Ska ni titta klart? /Emilie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om TV-serier, som drivs av frilansjournalisterna Helena Skoog och Emilie Cederquist. Maila oss gärna på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela