Helena listar: Härligaste serieparen IRL

Publicerad 2013-12-05 11:42:00 i Vi listar,

5. Felicity Huffman och William H Macy
Lynette Scavo från Desperate Housewives och Frank Gallagher från Shameless är gifta sedan 1997. Det betyder cirka tusen Hollywoodår. Och så är de roliga också!
 
4. Alexis Bledel och Vincent Kartheiser
Detta, måste jag erkänna, hade jag helt missat! Att Rory Gilmore från Gilmore Girls är förlovad med Mad Mens Pete Campbell. Tjusigt par! Sen var hon ju även med i Mad Men själv, men det räknas inte.
3. Claire Danes och Hugh Dancy
Detta är ett av mina favoritpar alla kändiskategorier, men just när det handlar om seriepar får Carrie Mathison från Homeland och Will Graham från Hannibal/Lee Fallon från The Big C/Daniel Deronda nöja sig med en tredjeplats.
2. Leighton Meester och Adam Brody
Ja, det här har vi ju redan skrivit om. Blair Waldorf från Gossip Girl och Seth Cohen från O.C., det blir nästan inte bättre än så … 
1. Kirsten Bell och Dax Shepard
… men bara nästan! För på min förstaplats ligger utan egentlig konkurrens Veronica Mars från serien med samma namn och Crosby Braverman från Parenthood. Åh. Har ni inte sett den här videon så MÅSTE ni göra det. Hon älskar verkligen sengångare och han vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om TV-serier, som drivs av frilansjournalisterna Helena Skoog och Emilie Cederquist. Maila oss gärna på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela