Emilie listar – Bäst klädda karaktärerna

Publicerad 2013-10-29 10:35:31 i Vi listar,

 
5. Queen Mary, Reign
Dör finhetsdöden när jag ser Queen Mary. Kommer fortsätta titta på Reign enbart för hennes outfits. Hade gärna levt några dagar i en tid då man kunde bära vackra långklänningar till vardags. 
 
 
4. Lady Sibyl Branson, Downton Abbey
Coola, modemodiga Lady Sybil! Älskar att hon vågade bryta mot klädkoderna och när hon gjorde entré i den där magiska turkosblå byxdressen är en av mina favoritserier i DA
 
 
3. Blair Waldorf, Gossip Girl
Åh, Blair! Hennes fantastiska klädstil gjorde henne till en stilikon för tjejer över hela världen. Jag älskar mest hennes diadem, överkoordinerade outfits och det faktum att hon sällan bär byxor (det gör inte jag och Helena heller). 
 
 
2. Zoe Hart, Hart of Dixie
Det bästa med Zoes moderna klädstil är att hon inte är rädd för att mixa mönster, material och färger och bäst av allt – att hon klär sig som om hon fortfarande vore på Manhattan trots att hon bor i en liten småstad på landet. 
 
 
1. Spencer Hastings, PLL
Spencer är min favoritstilikon på TV just nu! Gillar att hon klär sig preppy utan att vara tråkig. Knästrumpor, söta koftor, kjolar och skjortor är den finaste höstuniformen enligt mig och Spencer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om TV-serier, som drivs av frilansjournalisterna Helena Skoog och Emilie Cederquist. Maila oss gärna på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela