Girls – säsongspremiär och överhuvudtaget-premiär

Publicerad 2013-11-12 14:04:33 i Girls,

Om det är någon serie som jag verkligen önskar att jag vore en sådan som har sett, så är det Girls. Jag vet att jag kommer älska Girls, jag vet att jag kommer att följa Girls och jag vet att Girls kommer att ge mitt tv-serieliv så mycket. Men jag ska bara först.
Jag vet inte, det är som om jag tror att det är lite jobbigt att sätta sig in i Girls, att den ska kräva något av mig. Hur som helst tänker jag att juluppehållet blir ett bra tillfälle. 
Och den 13 januari börjar tredje säsongen på C More, så den som liksom jag är lite efter på det här området och vill hänga med i den svenska serietakten gör klokt i att göra precis som jag. Så kan vi ses och prata om det här under tiden, visst?
 
/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om TV-serier, som drivs av frilansjournalisterna Helena Skoog och Emilie Cederquist. Maila oss gärna på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela