Ny serie – Ravenswood

Publicerad 2013-10-19 10:42:00 i Ravenswood,

 
 
En av mina favoritserier just nu är Pretty Little Liars (PLL) så gissa om jag blev glad när jag fick höra om den nya spinoff-serien Ravenswood. Serien utspelar sig i staden Ravenswood som inte ligger långt ifrån PLL-staden Rosewood. Liksom PLL är den nya serien också en mystery-thriller så jag räknar med att den är pirrigt obehaglig. 
 
Serien handlar om fem unga främlingar vars vägar plötsligt möts eftersom de alla blir offer för en dödlig förbannelse som vilat över staden i flera generationer. Tillsammans måste de försöka lösa mysteriet och bryta förbannelsen innan det är för sent. PLL-karaktären Caleb Rivers (Tyler Blackburn) är en av huvudkaraktärerna. 
 
Serien har premiär på ABC Family den 22 oktober direkt efter PLLs Halloweenspecial. Återkommer med en recension när jag har sett piloten. 
 
/Emilie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om TV-serier, som drivs av frilansjournalisterna Helena Skoog och Emilie Cederquist. Maila oss gärna på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela