Välkomna till Schmidt happens

Publicerad 2013-10-15 08:00:00 i Allmänt,

 
Namn: Emilie Cederquist
Bor: Göteborg.
Gör: Frilansjournalist och verksamhetschef på Lady Ellen Charter.
Bästa TV-serie just nu: Pretty Little Liars och Hart of Dixie.
Bästa nostalgiserie: The O.C.
Favoritkaraktär: Blair Waldorf.
Första serien jag fastnade för: Gilmore Girls.
Senaste serien jag fastnade för: Nashville.
 
Namn: Helena Skoog
Bor: Stockholm.
Gör: Frilansjournalist.
Bästa TV-serie just nu: Bron, New Girl och Hart of Dixie. Homeland. House of Cards. Newsroom! Jag kan inte välja …
Bästa nostalgiserie: O.C., Sex and the City och Gilmore Girls.
Favoritkaraktär: Seth Cohen.
Första serien jag fastnade för: Felicity. Eller kanske Ally McBeal?
Senaste serien jag fastnade för: Sträcksåg första säsongen av Bron nyligen. Och House of Cards, den är alldeles fantastisk!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om TV-serier, som drivs av frilansjournalisterna Helena Skoog och Emilie Cederquist. Maila oss gärna på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela