Hart of Dixie – säsong 3, avsnitt 4

Publicerad 2013-10-30 11:38:40 i Hart of Dixie,

Helena hann före mig med att skriva om veckans avsnitt om Hart of Dixie men jag kunde inte hålla mig från att skriva några rader jag med. 

***SPOILERVARNING!***

Håller helt med Helena om Rob Buckley! Så himla trevligt att han dök upp – hoppas att vi får se honom igen! Kanske var han dock bara med för att hjälpa till att tydligt markera att Lemon gått vidare från sin rätt så låga period (Meatball)?

Jag gillar när det händer saker i serier men ibland känns det som att HoD spelar över vissa historier lite väl snabbt – som i det här avsnittet med AB:s cancerscare. Och vad hände egentligen med George och kusinen Lynly och med hintarna vi fick om Lemonade?

Tycker också att det är lite tröttsamt att Wade har gått tillbaka till sitt gamla slampiga jag trots att jag förstår poängen med att han försöker komma över Zoe. 

I övrigt älskade jag Zoes Cleopatra-kostym och den klassiska maskeradbalen som gör sig så bra i sådana här serier. 

/Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om TV-serier, som drivs av frilansjournalisterna Helena Skoog och Emilie Cederquist. Maila oss gärna på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela